بچها سرگیجه بعضی وقتا طبیعیه

۳ پاسخ

وای منم سرگیجه دارم
بدنم بی حسه
اصلا حال خوبی ندارم

ینی فشارمون بالاس

والا من اکثرا دارم

سوال های مرتبط

مامان آوا خانم😍 مامان آوا خانم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد