خانما دوطرف واژنم ی درد خفیف دارم چیزخاصیه؟

۳ پاسخ

من از اول بارداریم داشتم دکتر گفت طول سرویکست خوبه مشگلی نیس باهاش کنار بیا منم دیگه تحمل میکنم

من استخوان بالاش شدید دردمیکنه 😑

طول سرویکست پاین نیومده؟

سوال های مرتبط