بیبی چک گذاشتم با اینکه ناشتا نبودم بچه ها باور کنم یا زوده

تصویر
۱۰ پاسخ

یه هاله ریز داره صبر کن فعلا دوروز دیگه بزن

دقیقاً مثل بی بی چک اولی منه
منم اول بار زدم چهار روز به موعدم مونده بود همینطوری هاله انداخت تو تاپیکام هستش

انشالله ک مثبته خیلی زود زدی و این ک ربطی ب ناشتا بودن نداره عزیزم مراقب خودت باش تا روز موعدت صبر کن نشدی دوباره بزن یا میخای خیالت راحت بشه آزمایش بده گلم❤️

وای چقد خوشحال میشم بی بی چک مثبت میبینم🥹

هاااااله دااااااره

هردو هاله دارن دو روز دیگه تکرار کن ان شاء الله که مثبتی

باور کن باورکم

چندروز تاخیری
بالایی هاله داره...مبارکه عزیزم..
ربطی به ناشتا بودن ندارع.چون ادرار اپل صبح غلیظ اره بهتره می‌تونه مقذارHcg توی ادرار رو نشون بده صبح بزنی دقیق تره،،،چند روز بعد برو آزمایش بده

من که میگم باور کن😃😃😃
مبااااارکههههه❤️🌙

مبارک باشه 😍

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا🥹✨ مامان معجزه خدا🥹✨ هفته هفدهم بارداری
مامان آدرینا وتو دلی مامان آدرینا وتو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه خدا🥹✨ مامان معجزه خدا🥹✨ هفته هفدهم بارداری