وای از این لحظه متنفرم پسر منم میره پیش بچه ها باهاشون بازی کنه مثلا یکیشون میگه(یکی دوسال از خودش بزرگتر)دنبال من نیاباهات بازی نمیکنم دلم میخواد اون لحظه بمیرم خیلی ناراحت میشم میرم پیشش بغلش میکنم میگم اشکال نداره بعضی وقتا بچه ها دوست دارن تنهایی بازی کنن توام برو یه دوست دیگه پیدا کن یا خودت برو سرسره بازی کن
مامانا اگه بیان بگن تو این شرایط چیکارمیکنن خیلی خوبه من بعضی وقتا نمیدونم تواین شرایط دیگه باید چی بهش بگم
بگو برو دنبال یکی دیگه. اینقد بچه خوشگلتر هست بلند داد بزن 😂😂😂😂
اره دقیقا پسر منم همش میگه کی باهام بازی کنه! بچه های این نسل خیلی تنهان
اینطور مواقع خودت ب انرژی تشویقش کن
منم خیلی از این میترسم.اما یادمه یه مامان کلیپ گرفته بود وقتی بچش واسه بار اول میرفت مدرسه بهش آموزش میداد...میگف اگ یه بچه گف پیشم نیا من با تو دوست نمیشم.بهش بگو خب نشو بایکی دیگ دوس میشم..میگف اگ گفت من از تو خوشم نمیاد بگو خب نیا در عوض پدر مادرم خیلی دوسم دارن ...میگف اگ یکی باهات سرد رفتار کرد روتو کن اون ور با یکی دیگ حرف بزن...از این جور اموزشا
اتفاقا ما دیشب رفتیم پارک
پسر من باز ی کنار وایمیسته همه برن وقتی خلوت بود سر میخوره . هر چی بهس میگم نوبت توعه . حق تورو دارن میگیرن گوش نمیده .
دختر منم همینه مدام دنبال دوست میگرده دیروز بردمش پارک دوتا دختر همسن خودش بودن تا دخترم میخواست باهاشون بازی کنه دور میشدن ازش یکی ازدخترا ب اون یکی میگفت بیا بریم باهاش بازی نکن دخترم انقدر ناراحت بود ک دلم اتیش گرفت
یاد بچگی خودم افتادم ی دختر عمه داشتم هیچ وقت هیچ وقت باهام بازی نکرد خیلی بدجنس بود همیشه خدا تو قیافه بود هروقت میومد خونمون با خواهرم یکی میشدن همیشه هم ازم کار میکشیدن چقدر اونموقع ها ناراحت و دلشکسته میشدم 💔🥺
الانم بعضی موقع ها بچه های خواهرم و برادرم ب پسرم بی محلی میکنن حس اونموقع ها میاد سراغم ینی لحظه ایم پیش اومده ک بغض کنم 😶
آره واسه منم پیش اومده طبیعیه چون تازه میخان این مهارت رو یاد بگیرن اگر درونگرا باشن یکم سخت تره.بهش یاد بدید که بابچه های همسن خودش دوست بشه اینطوری خیلی بیشتر بهش خوش میگذره .معمولا بچه های بزرگ تر میگن باهات دوست نمیشم
میگذره پسر منم اینجوری بود نیفتاد دنبال دوستاش اونا موضی بازی درمیاوردن میدویدن یا ازش فاصله میکرفتن از سرش افتاد خدا را شکر فقط با خودش بازی میکنه کسی بخواد باهاش بازی کنه اگه دوست داشته باشه بازی میکنه ن ک نمیکنه
الهی بگردم
اتفاقا من خیلی خوشحالم ک دخترم اجتماعیه و سریع ارتباط میگیره
من تو این لحظه دوست دارم بمیرم خیلی حس بدی میگیرم ولی به روی خودم نمیارم سوقش میدم به سمت بازی دیگه یا خودم ذهنشو میبرم جای دیگه حواسش پرت بشه
دختر من برعکسه بچها میان باهاش دوست شن اصلا محل نمیده ب هیچکس مثه خودمه سخت ارتباط میگیره
دخترمن برعکس بچها میفتن دنبالش خوشش نمیاد نمیره پیششون هرکیم میگه بیا دوستشیم اصلا باهاش حرف نمیزنه
دختر منم همیناطوره...تو اینجور مواقع میگم مامان برو یه دوست دیگه پیدا کن .گابهی هم خودم میرم باهاش بازی میکنم احساس تنهایی نکنه
حالا دختر من برعکسه میلرمش خانه ی بازی دختره هرچی هی گفت دوستم بیا بازی کنیم خودش تنها بازی میکرد کلا تو خونه هم همینجوریه خودش ننها بازی میکنه
پسر من مطگه پارک باید خالی باشه بازی کنم تا یه بچه میاد میگه بریم
کلافم کزده
بچه ها از بس تنها بودن به تنها بودن عادت کردن روابط دوست ندارن بزار بره مدرسه بیشتز متوجه میشی میگی چرا بچه ها تو مدرسه باهم بازی نمیکنن همش با گوشی موبایل عادت کردن تنها بودن
وای دقیقا منم 😢😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.