وای خدا دوباره استرس واکسن😢😢😢
خیلی خیلی راحته
واکسن سبکی هست
ولی من از موقعی که زدم بچم نق نقو شده البته ک بود ولی حالا بدتر شده
ولی تب و درد خیلی کم داشت
خوبه سبکه
خیلی راحته فقط موقع زدن واکسن درد داره و بچه گریه میکنه بعدش دیگه خوبه
من هفته گذشته زدم واقعا خیلی راحت بود پسرم هربار واکسن میزد اسهال میشد تا چند مدت پاش ورم میکرد و سنگ میشد بی خواب میشد ولی این سری خداروشکر آب از آب تکون نخورد
خیلی راحته ولی من از وقتی زدم واسه دخترم یکم بیخواب شده حالا نمیدونم شایدم ربطی ب واکسن نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.