مامانا تجربه تون از واکسن یکسالگی بگید ممنون

۷ پاسخ

وای خدا دوباره استرس واکسن😢😢😢

خیلی خیلی راحته

واکسن سبکی هست
ولی من از موقعی که زدم بچم نق نقو شده البته ک بود ولی حالا بدتر شده
ولی تب و درد خیلی کم داشت

خوبه سبکه

خیلی راحته فقط موقع زدن واکسن درد داره و بچه گریه میکنه بعدش دیگه خوبه

من هفته گذشته زدم واقعا خیلی راحت بود پسرم هربار واکسن میزد اسهال میشد تا چند مدت پاش ورم میکرد و سنگ میشد بی خواب میشد ولی این سری خداروشکر آب از آب تکون نخورد

خیلی راحته ولی من از وقتی زدم واسه دخترم یکم بیخواب شده حالا نمیدونم شایدم ربطی ب واکسن نداره

سوال های مرتبط

مامان گوزل قیزیم🩷 مامان گوزل قیزیم🩷 ۱۵ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱ سالگی
مامان آویناسادات مامان آویناسادات ۱ سالگی
مامان آرسام👨‍👩‍👦 مامان آرسام👨‍👩‍👦 ۲ سالگی