تجربه ها تون‌از واکسن یکسالگی بگین

۴ پاسخ

دوروزه زدم فعلا ک خوبه تب هم نداره

پسر من یک خرداد واکسنش هست امیدوارم ک خوب پیش بره همه چی

بچه فقط یکم بی حال میشه

تب نداشت خداروشکر
فقط یکم پاش سفت شد و انگار درد داشت پاش که استامینوفن دادم....

سوال های مرتبط