۳ پاسخ

منم چپ که میخوابم حس میکنم راحت ترم بیشترم تکون میخوره
چون خون رسانی به بچه بهتره سمت چپ

آخه میگن بچه ،به چپ خوابیدن راحت هستش

مال منم همینطوره

سوال های مرتبط