فردا بهداشت بازه؟

۶ پاسخ

۵شنبه بهداشت نیست کلا

تهران بازه فکر کنم ، من یکبار رفتم بودند ، فردا هم قراره واکسن شش ماهگیش رو بزنم

بهداشت مرکزی برو شایدبازباشه اینجااگه بهداشت نباشه مرکزیش بازه

کلا بسته هست همه جا

نه بستست

اینجا ک نع بسته

سوال های مرتبط

مامان ali reza مامان ali reza ۶ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۹ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان ❤️❤️ مامان ❤️❤️ ۱۴ ماهگی
مامان فرفری و فسقلی مامان فرفری و فسقلی ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی