هاله داره
من اینو امروز 15ازادسازی زدم که 6روز مونده به موعودم نوک سینه هام حساس شده یهویی کمر درد و دلدرد میگیرم مث پربودی
هر دو هاله داره 😍
مثبت مبارک باش التماس دعا
عزیزم منم فردا میشه روز ۱۱ علائم داری شما؟
از ۱۴ به بعد بزن الان کاذبه . من خودمم یه بار این اشتباه و کردم
هاله که هست ان شاءالله واقعا هم مثبت باشه
هر دو هاله دارن
به نظر من هر دو هاله داره
تا۱۴روز اثر امپوله بعدش بزن
بزار موعدت رد بشه بزن احتمالا بارداری😍
یه حاله ریز داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.