۷ پاسخ

فکر کنم کاذبه
چون میگن باید ۱۴ به بعد رو در نظر بگیری
من ماه پیش روز ۱۴ زدم هاله داشت ولی پریود شدم

باید بعد ۱۴ روز بی بی بزنی وگرنه کاذب جوابش

عزیزم ۱۵روز بعد آمپول باید بزنی تا کاذب نباشه

عزیزم کاذب نیست چون دقیقا روز ب روز پررنگتر شده...منم روز ۱۱م بعداز از امپوله تستم مثبت شد

عزیزم من ۱۱روز بعدش زدم خط افتاد کاذبم نبود

اگر آزمایش خون بدید مشخص ک باردار هستید ی ن

چند روز ب پریودیتون مونده؟

سوال های مرتبط

مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری