من ۱۳سیکل زدم دوروز قبل موعود مثبت شد
هی خدا من دوماه زدم هیچی نشد این ماه هم تحرک رشد فولی زدم احتمالا ازاد سازی بزنم
بعد ۱۲ روز میگن آزمایش خون نشون میده و ۱۲ و ۱۴ بی بی چک نشون می ه
من ۱۳ سیکل زدم و بعد ۱۶ یا ۱۷روز پریود شدم 🫠برای بار دوم میخوام بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.