۱۵ پاسخ

فقط لوازم ضروری رو گرفتم، سرویس چوب نگرفتم

اونقدر گرونی من فقط ضروری ها خریدم تخت کمد خیلی چیزها نتونستم بخرم فقط لباس که نمونه

فقط واجبارو بخر لیست بنویس چشماتو روی بقیه چیزایی ک تو لیست نیست ببند😐

اره خرید کردم منتظرم آخر برج برسه سرویس چوبشو بیارن ک وسیله هاشو بچینم
البته ک من کالسکه وکریر وگهواره نخریدم چون فکر میکنم استفادم نمیاد

لباس بیرونی و‌چند تا خورده ریز مونده. سرویس چوب هم کمد دیواری خونمون رو دادم درست کردن تخت هم نمیگیرم فعلا تا ۲ سال دیگه. نمیخوام به خودم فشار بیارم

من 18 هفته چیدم فقط یکم خورده ریز مثل اسباب بازی های پسرونه مونده بود که اونم خریدم چیدم

من در حدی خریدم که کمدش و باز میکنی نیمه خالی ، کمد و تخت گهواره‌ای لباس سایز صفرو یک و با سه چهارتا تیکه لباس ریز بهداشتیا مثل شامپو و شامپو بدن و روغن بدن … شیشه شیر یک سرویس پتو و اغوشی و تشک محافظ دار با ناخنگیر و گوش پاک کن پ تب سنج و تشک تعویض و پارچه دورپیچ و دستمال صورت عروسکاشم برای خودمه که اوردم براش چیدم همین دیگه ظرف غذااو یکسری چیزایی که برای شروع لازم بودم گذاشتم وقتش لباس هروقت خواستم جدید میاد روز به روز میخرم

نه هنو وسایل بهداشتی، تغذیه، حمل، یکی دو دست لباس بیرونی مونده
اتاقم نمیخوام پیچینم چون ماه بعد زایمان اسباب کشی دارم کسیم خونم نمیاد برای دیدن سیسمونی

من خریدام تموم شده همشون ولی چیدنش نه هنوز چون زوده یکم

منم از بس گرونه از خیلی چیزا میخوام بیخیال بشم

سرویس چوبشو نخریدم بعد زایمان میگیرم

بله تکمیل کردیم خداراشکر ؛ ولی نچیدم هنوز ؛ چون مرتبا این جا باد می وزه و همه جای منزل پر از خاک میشه .

من میخواستم برم خرید که سرکلاژ شدم و استراحت فعلا هیچی نمیتونم بخرم هعی تو سایت ها میچرخم فعلا
میشه راهنمایی کنی چیا خریدید

واقعا هرچی میگرفتم تموم نمیشد تازه تموم شد اتاقش🥴

اره من تکمیله

سوال های مرتبط

مامان آوا💜🩷❤️💛💚 مامان آوا💜🩷❤️💛💚 روزهای ابتدایی تولد