من هروقت که کمردرد دارم یا زیر دلم درد میکنه از توپ استفاده میکنم
خیلی خوبه توپ.روش میشینی فشار از روی لگن و کمر برداشته میشه.یه مدت استفاده کنی دیگه خیلی دردات کم میشه.منم زایمان دومم هست
وااای منم مثل تو امروز دکتر بودم گفتم داغونم نمیتونم روی باسنم بشینم چیکارکنم گفت تحمل کاری از دستم بر نمیاد منم بچه دوممه خداکنه اذیت نشم موقع زایمان
واییی دقیقا منم مثل توام
لگنم درد میکنه کشاله های رانم قفل میشه. همش میگم یعنی میتونم زایمان انجام بدم؟ در ضمن من لگنم تو تصادف اسیب دیده توی ران پام هم پلاتین دارم
یکی از دردای بارداری دوم درد لگنه متاسفانه
من الان سومیه و از اونی که فکرشم بکنی بیشتر اذیتم حتی میدونم به ۳۹ هفته نرسیده زایمان میکنم آنقدر ک احساس فشار و اذیتی میکنم
باید باهاش کنار بیای زایمان بچه دوم راحته از اولی راحت تره اگه وزن بچه خوب باشه این درد لگن به خاطر زایمان قبلیه
طبیعی بودی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.