تعجب میکنم بعضیا این سوالارو میپرسن
یعنی شما لباس خونگی و لباس زیر که واسه خودتون میخرید نمیشورید اول🧐
باید بری بازار بزرگ تهران که اونوقت هر لباسی دستت رسید میشوریش، انقد توی تولیدی و انبار و شلوغی بازاردست به دست میشن ک خدا میدونه چقد آلودگی روشونه
بله همه رو باید بشوری
نو هستن ولی معلوم نیس تا به دست شما برسه چقد دست به دست شده افتاده زمین و الوده شده
یه فروشنده گفت ما نمیتونیم ست بیمارستانی چند تیکه رو باز کنیم نگا کنین غیر بهداشتیه
منم خندیدم گفتم واقعا فک میکنین کسی قبل اینکه اینارو بشوره تن بچش میکنه اصن؟
من حتی لباسایی که برا خودمم میخرم رو میشورم بنا به دلایلی که دوستان گفتن چه برسه به لباس بچه......
من میشورم حتی لباسی که برا خودمون میخریم،چون شسته نمیشن فقط اتو میشه و واقعا آلوده هستن
هزارتا دست بهش میخوره باید بشوری
ببین من سر پسرم اولم نشستم،گفتم نو و تو جعبه بوده،کم تجربه بودم،تو همون بیمارستان جوری تمام تنش کهیر زد بیچارمون کرد
حتما حتما حتما بشور
نو هستن ولی دستهای زیادی بهشون خورده ممکنه تو انبار خاک و ذرات بهشون چسبیده باشه
بچه که تازه بدنیا میاد پوستش خیلی حساسه
من یه بار غفلت کردم یه لباس رو نشستم دخترم پوستش دونه دونه زد
بشوری ایمن تره عزیزم
خب در فرایند تولید ممکنه داخل ماشین های حمل یا توسط فروشندگان در تماس با محیط و دست شون دچار آلودگی شده باشند و خب در اثر آلودگی هوا ؛ آلاینده ای به لباس چسبیده باشه ؛ خب پوست نی نی چون ظریف و حساس هست گفته میشه بشورید .
عزیزم چنتا دست خورده معلوم نیست کجا بوده چندبار افتاده زمین پارچه ها کجا بوده
بهتره شسته بشه پوست بچه ها ناز نازیه🥹
این لباسای تیکه ای و لباسای بیمارستان و اینا ک کاور نداشتن بخصوص
چون دستکاری میشن هی دست میزنن بش و خاک میشینه
باید حتما شسته بشه عزیزم
درسته نو هست ولی کلی ادم به این لباس دست زدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.