از نظر من بار منفی داره بار نظر خودت مهمه
بنظرم خیلی بی معنیه
فکر نکنم تو مدرسه بچه ها بهش میگن خیار
نه بنظرم روش تاثیر میزاره
ن نزار
نه
نهههههه
نوچ خوب نیس
نه.
نه
hayal
حایال قشنگتره همون معنی رو میده ولی ترکیه ایشه
به نظر من نه
نه به نظرم
اصلا قشنگ نیس
نه اصلا انرژی منفی میده
به نظر من نه
ممکنه تو مدرسه مسخرشم کنن
مثل خود من که تو مدرسه کلا ی چیز دیگه صدام میزدن ی سریا
نه حداقل بزار افسانه یا افسون یکمی معنیاشون بهم ربط داره
نه بی معنی عس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.