بچها اسم دختر خیال قشنگه

۱۸ پاسخ

از نظر من بار منفی داره بار نظر خودت مهمه

بنظرم خیلی بی معنیه

فکر نکنم تو مدرسه بچه ها بهش میگن خیار

نه بنظرم روش تاثیر میزاره

ن نزار

نه

نهههههه

نوچ خوب نیس

نه.

نه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

hayal
حایال قشنگتره همون معنی رو میده ولی ترکیه ایشه

به نظر من نه

نه به نظرم

اصلا قشنگ نیس

نه اصلا انرژی منفی میده

به نظر من نه
ممکنه تو مدرسه مسخرشم کنن
مثل خود من که تو مدرسه کلا ی چیز دیگه صدام‌ میزدن ی سریا

نه حداقل بزار افسانه یا افسون یکمی معنیاشون بهم ربط داره

نه بی معنی عس

سوال های مرتبط

مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هفتم بارداری
مامان ضربان قلبم مامان ضربان قلبم هفته سیزدهم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ضربان قلبم مامان ضربان قلبم هفته سیزدهم بارداری
مامان ضربان قلبم مامان ضربان قلبم هفته سیزدهم بارداری
مامان ضربان قلبم مامان ضربان قلبم هفته سیزدهم بارداری
نسرین نسرین قصد بارداری
مبینا مبینا قصد بارداری
زینب سادات زینب سادات قصد بارداری
paria paria قصد بارداری