سلام خانما بنظرتون اسم یسرا برای دختر قشنگه؟

۸ پاسخ

با احترام خیر
البته هرکس علایقی داره❤️🌱

خیلی زیبا و خوش آواست

یسنا حسنا حلما ام قرانیه عزیزم جهت پیشنهاد وگرن اسمی ک خودت انتخاب کردی ام زیباست

نه بنظرم گلم

اسرا بزار خوب

ولی چون زندگی خیییلی سختی داشتم و دارم دوس دارم این اسم و بذارم ک همیشه وعده خدا ک تو قرآن گفته ان مع العسر یسرا یادم بمونه

بنظرم یجوریه خشکه خوش اهنگ نیست ب زبون نمیاد.البته این نظر منه با احترام

اره یسرا ک اسم دخترونس بچه خواهرم اسمشه

سوال های مرتبط

مامان ضربان قلبم مامان ضربان قلبم هفته سیزدهم بارداری
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هشتم بارداری
بهار بهار قصد بارداری
مامان نوچه مامان نوچه ۵ سالگی
مامان ضربان قلبم مامان ضربان قلبم هفته سیزدهم بارداری
مامان ضربان قلبم مامان ضربان قلبم هفته سیزدهم بارداری
مامان ضربان قلبم مامان ضربان قلبم هفته سیزدهم بارداری
منتظر هدیه خدا منتظر هدیه خدا قصد بارداری