۴ پاسخ

من دلآرام و دلانا دوست دارم میخوام بذارم 😍🥹

قشنگه عزیزم
من نوه خالم اسمش دلانا هست انقد خوش آوا و راحته
خواستم بهت پیشنهاد بدم وگرنه سلیقه خودتم حرف نداره

دلارا قشنگه و خوش آوا،ولی اون ی اخرش بد میشه چون اصن رو زبون نمیچرخه با ی آخر

اره عزیزم خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دختر مامان دختر ۱ ماهگی
نسرین نسرین قصد بارداری
مبینا مبینا قصد بارداری
زینب سادات زینب سادات قصد بارداری
paria paria قصد بارداری
محیا محیا قصد بارداری
راحله راحله قصد بارداری
الا الا قصد بارداری