دیشب واسه منم خیلی حرکت داشت طوری بود که از فشارش به مثانم هر ۵ دقیقه دسشویی بودم ولی تو نت خوندم که میگفت زیاد جای نگرانی نیست.عصب عضله داره هماهنگ میشه یه همچین چیزی
عزیزم تکون خیلی خیلی زیاد هم خوب نیس
اگ میبینی عادی نیس شرایطت حتما برو ان اس تی
اگه تکون نخوره هم نگرانی تکون زیادم میخوره نگران میشی
گیر کردیم با این فسقلی ها😂
عزیزم تکون خوردنش جای نگرانی نداره کم تکون خوردن و تکون نخوردنش خطر داره
ماله شما تکون میخوره نگرانی ماله منم کم تکون میخوره نگرانم
دختر منم هنوز بیداره معلوم نیست داره چکار میکنه😅😅
فقط خداونه از اونایی نباشه که شب دیر میخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.