بچه خودش سفت میکنه میتونه نشانه زایمان باشع؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

بچه خودشو سفت میکنه اگر تایم مرتب این کارو انجام بده بله انقباضه زایمانه
بهش میگن انقباض بی درد که من تجربه اش کردم

نه الان زوده این انقباض ها طبیعیه تو ماه آخر

ببین برای زایمان رحم سفت میشه نه بچه
قسمت بالای رحم سفت میشه،و،به زیر دل فشار میاد
اما گاهی جلوی شکم سفت میشه و قشنگ مشخصه بچه خودش رو سفت کرده معمولا سردش شده یکم دلت رو بپوشون یا چادری چیزی ببند به دلت

اگه منطم نیست اتقباض کاذبه

برای منم همینجوریه،فکر کنم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی