اسهال شدم بعد سزارین خطرناک نیست خانما

۵ پاسخ

طبیعیه بخاطره شیافه

نه من دقیقا ازوقتی تو بیمارستان از تخت اومدم پایین تا ژله خوردم اسهال شدم تا 5روز بعد سزارین

منم شدم بخاطر شیاف بود

منم مثل توعم میگن خوبه

نه گلم منم اینجوری بوداثرداروهاس دختربازخوبه اسهالی یوبوست بگیری اسیری روزایه اول

سوال های مرتبط

مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولوم 🎀 مامان دختر کوچولوم 🎀 روزهای ابتدایی تولد