خانما کیا بعد سزارین ببخشید اسهال گرفتن ؟

۲ پاسخ

من یبوست شدم😕

من وقتی شیاف میذاشتن برام اسهال شدم دیگه استفاده نکردم خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ ۷ ماهگی