مامانایی ک سزارین کردید کیا بعد سزارین، فشارخون گرفتن؟؟

۴ پاسخ

خواهرم بعداز زایمان فشارش رفت روی ۱۸ . یه چند وقت قرص خورد تا نرمال شد .

سلام لطفا شماره دکترتون رو بدین اگه شیراز عمل کردید.هزینه عملتون چقد شد

جانممم

من نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ مامان دوقلوها💙🙋‍♂️ ۷ ماهگی