۳ پاسخ

من ک همه چی خوردم حتی فلافل وخیار 🥲

واااااای آرررره
دختر من ک با اکثر غذاها دلدرد میشد خداروشکر تازه داره خوب میشه
واقعا دوره ی سختیه😥

بله زیاد نفخ داره ماکارانی

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی