سینه ات رو ول کرد خواهر؟
اگر شیر خودتم میدی که نمیدونم،هرطور صلاح میبینی بده.
اگر شیر خشکه فقط،هر دو ساعت ۶۰ تا
دو وعده صبح و شب ۹۰ تا
مامان علیسان توام شیر خشکی شدی خواهر 😬 دختر منم سینمو نگرفت دیگ
من ۵تا میدم
کلا من یبار ظهر شیرخشک میدم یبارم شب
بستگی داره ببینم چقدر گرسنشه
اگه بدونم خیلی گشنشه ۹۰ تا ولی اگه زیاد گرسنه نباشه ۶۰ تا
چار درجه
اگه بیدار باشه ساعتی ۶۰تا اگه خواب باشه دوساعت یا سه ساعت یه بار ۶۰تا
شماهم بچت کلا شیرخشک میخوره ازمن کلا شیرخشکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.