ازاد انقدره فک کنم
ما مطب فوق تخصص میریم با بیمه میشه ۱۲۵ هزار تومن
بعد یسری روزا همون دکتر میاد تو درمانگاه اونجا با بیمه میشه ۱۵ هزار تومن🙂
فوق تخصص با پایش رشد ۱۱۵۰ شده ویزیتش
اره دکتر دخترم هشتصد میگیره.بیمه تکمیلی هم دارم آزاد نیستم
من آخرین بار رفته بودم چهارصد بود ،چهل تومن دادم بیمه اسیام
ازاد یه تومنه
من دوماه یکبار میبرم متخصص ۹۸۰ تومن ویزیت میگیره ماه دیگه میبرم نمیدونم شاید یک میلیون شده باشه الان
فوق تخصص دنا ۸۰۰
اره گرون شده.فوق تخصص بالای یه تومن فکر کنم
900 شده دکتر نورا
بله متاسفانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.