نی نی منم رفلاکس پنهان داره ولی بهش دارو داد گفت اگ استفاده نکنی بدتر میشه دراینده
اس امپرازول میدم و شیر خودم
منم اپتامیل 1 میدم برا شما ماهانه چقدر وزن میده
منم دخترم رفلاکس داره نان ساده میدم، دکتر زمانی دارومیده ک بچه وزن نگیره
منم رفلاکس پنهان داره اپتامیل میدم خداروشکر وزنش خوبه ولی گاهی وقتا خیلی اذیت میشه همش میاد تو گلوش و میره پایین
من ببلاک ساده .رفلاکس داره
سلام خوبی عزیزم نی نی شما عم یک ماهه هست علایمش چیه از کحا فهمبدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.