۴ پاسخ

من ب دخترم قطره آهن سیدرال میدم همیشه یک سی سی میدادم برده بودمش دکتر دکترش گفت باید تا دوسالکی قطره آهنو بخورن و اینکه اگه سیدرال میدی باید دو سی سی بدی

بستگی داره اگ قطره ای ک میدی آهنش 7 هس باید 2 سی سی بدی
اگ 14 هس 1 سی سی
روی جعبه اش نوشته.

یک سیسی ولی الان چندماهه دیگه نمیدم

یک

سوال های مرتبط