من پسر اولم اینجوری بود رفلاکسش جهش داشت از دهان ودماغ فوران میزد بردمش تب ستنی پسرم گلو کرد خوب شد الانم این پسرم رفلاکس پنهان داره شیر میزنه بیرون ولی جهش نداره به آرومی میاد بیرون دلم میخواد ببرمش گلوش کنن اون خانمه که پسر اولمو گلو کرده فوت شده و من کسیو پیدا نمیکنم متاسفانه
یکماهگی که میبری دکتر بهش بگو ، نه عادی نیست رفلاکس داره نیاز باشه دارو میده پزشک
ن گلم رفلاکسه ببری دکتر دارو میده
حتما ببر.اولا ک خطرداره خداینکرده بزنه تو ریه اش دوما اصن وزن نمیگیره
نه رفلاکسه ببر دکتر
نه نشونه رفلاکسه
رفلاکس ببرش دکتر دارو میده
رفلاکس دارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.