مامانا تا کی باید اب جوشیده سردشده بدیم ب بچها؟

۳ پاسخ

تا یک سالگی

والا من خودم هنوز جوشیده میخورم😂

من آب لوله میدم دکتر هم گفت طوری نیست حالا هرروز خودت مایلی

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی