عزیزم واقعا آب شیر افتضاحه مابرای خودمونم آب تصفیه یا آب جوشیده سرد شده استفاده میکنیم سعی کن بزرگ هم شد بهش جوشیده سردشده بدی
هیچوقت ما خودمونم آب شیر نمی خوریم
من دخترم ۴دسالشه هنوز یا اب جوشیده میخوره یا تصفیه
سعی کن جوشیده بدی
من کتری رو شب پر میکنم جوش امد خاموش میکنم تا صبح خنک میشه میریزم توی بطری.
تازه من اب جوشیده ی دخترم آب معدنی هست اب شیر نمیریزم.
برای پسرمم ۶ سالشه کلا اب جوشیده ی سرد شده میدم
چون اب تهران پر انگله
سلام مامان عزیز 🌸
من توی یه کانال توی روبیکا کلی ایده و دستور غذای سالم و خوشمزه برای کوچولوها میذارم 😍🍲
از پورهها و سوپهای مقوی گرفته تا میانوعدههای خوشگل و اشتهاآور برای بچهها 👶🏻💛
اگه دوست داری: ✨ غذای متنوع یاد بگیری
✨ بدونی هر مواد غذایی از چند ماهگی مناسبه
✨ برای نینیت غذاهای خوشگل و جذاب درست کنی
حتماً بیا توی کانالمون 💕
منتظرتمون 🌷
لینک عضویت 👇🏻 یا به آیدی خودم
@Atena_0422
@ninifoodartam
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.