من از روغن زیتون،نتیجه گرفتم،،اونم امتحان کن، به تمام ساق پا تا گف پا یا هرجا احساس خشکی میکنی بزن مخصوصا وقتی از حموم میای ...من زدم و سیاه ک اینا نشده و واقعا موثر بوده
اینو گفتم چون آد رو نمیشه به همه جای دست و پا تا بالا زد(بعد از حموم)چون هم مایع نبست و هم زود تموم میشه
یه بار امتحان کن ،روزای دیگه هم هرشب به پایینتر از مچ پات بزن.
تاره وازلین اصل هم پیدا کنه، خوبه.
یه چیز دیگه که مادر ۸۵ ساله ی من همیشه استفاده میکرد و پوستش هنوز مثل پوست بچه ست،اینه که ،؛
توی یه شیشه نصفش گلیسیرین اصل،بریز و نصفش رو گلاب،البته گاهی همگلیسیرین و آبلیمو طبیعی رو نصف به نصف میریزه..👌
هرروز حتی به صورتا مونم میزنیم(بجز اطراف چشم)
واسه ی دستها و پاها،شک نکن که عالیه،،به هرکی هم گفته عمل کردن و راضین حتی خودم و دخترم...
بقول معروف با این که سنش بالاست و اهل بشور بماله دستاش مثل دنبه نرمه.
گذاشته توی آشپزخونه،جلوی چشمش کاراش تموم میشه میزنه زودم جذب پوست میشه
ما هم یاد گرفتیم.
میخوای اول به دستات و پاهات بزن ،ضرر نداره که
اگه راضی بودی، روی یه قسمت از صورت و گردنت هم تست کن، بجز دور چشمات (چون درسته که ما سالهاست مبزنیم ولی همه اول باید همه چی رو روی قسمتهای حساس بدن تست کنن 👌
یوقت شرمنده ت نشم🤷🏻♀️😵💫🫣🙏🌹
دیگه خودت میدونی دختر گلم👌🥰😘🙌 چیز فضایی ای هم نیست که بخواد مضر باشه😁🤍👍💋
چند وقت بعد،وقتی نتیجه گرفتی خبر بده خوشحال شم،
اصلا یه تاپیک بزار از کاری که کردی و نتیجه ای گه گرفتی اونوقت بدرد بقیه هم میخوره🙏🌹👋
اره عالیه
عزیزم آ د عالیه👍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.