اونقدرا که گفتم سخت نبود ولی من دلم کباب شد وقتی به پسرم امپول زدن،یا وقتی از درد گریه میکرد و دور چشماش قرمز شده بود
باید روحیه قوی داشته باشی
سلام اونقدا که میگن سخت نیست فقط سعی کن روز اول ۳ساعت ونیم قطره بده اصلا تب نمیکنه حواست فقط باشه تب نکنه لباسم فقط یه بادی تنش کن هی هم بغلش نکنین سعی کن یه جا دراز بکشه
سل
من دو روز تب کرد
حتما تبسنج پیشت باشه
پد سرد هم اگه خودش میذاره استفاده کن. من پسرم پرتش میکرد
استامینوفن هم که روز اول ۴ ساعت یکبار روز دو و سه ۶ ساعت یکبار
روز اول سرد نگهدار جای واکسن رو و روز دو و سه گرم نگهش دار جای واکسن رو
روز اول پای چپش خیلی درد میگیره واسه همین محکم پاش رو قنداق کن که تکون نده و اذیت شه
آب رو میگن نخوره به جای واکسن، ولی بهداشت به من گفت اشکال نداره این برای قدیم بوده، ولی به نظرم شما رعایت کن. من که نتونستم چون همون روز اول دوبار پیپی کرد طوریکه تا کمرش بالا رفت🤕
حواست رو بده سرش زیاد گرم نشه
قبل واکسنم استا نده اثر واکسن کم میکنه هم دکتر گفت بمن هم بهداشت بعدشم میبری خونه یکم درد داره گریه و نااه میکنه کم کم خوب میشه با تکرار استا هول نکن اصلا
اونقدری که جو میدن اینجا سخت نیست مثل ازمایش قند حاملگی خیلی جو میدادن من رفتم اونقدرام سخت نبود البته این تجربه من بود شاید اینجا اقدر گند کردن من منتظر یه چیز خیلی سخت بودم ولی کلا رز و شب اول سختتره مه من تا صبح بیدار موندم بعدش شیفت تحویل مامانم دادم اگر کمکی داری شبش بیدار باش بعد صبح بخواب چون واکنش بدنش به تب هنوز نمیدونی چجوره تب زیاد میکنه یا کم روز دوم خیلی راحتتره روز سوم میفتی روال همیت لباس من خیلی کم تن کردم دایما دستمال نمدار بذار مخصوصا زیر بغلاش
من انقد استرس داشتم ک نگم فقط چندساعت یعد ک بیدار شد گریه کرد بعد دوباره خوابید ی کوچولو تب کرد حوله گذاشتم تب و گرفت ولی روز سوم خیلی بیقراری کرد همش گریه میکرد روز چهارم اوکی شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.