۹ پاسخ

دارو چی میدی برای گوارشش؟؟
بی بی کر میگن خوبه امتحان کردی؟؟

من برا پسرم بایو لاکت میدم عالیه

قطره بی بی کر هر ۱۲ ساعت ۵ قطره میدم امتحان کن
دکتر گفته هروقت دیدم ۳ یا ۴ روزه دفع نکرده گلیسیرین بزنم یخورده
و از سوپ هم یذره از قسمت چرب و روغنی بدم بخوره و داخل غذاهاش هم روغن زیتون بریزم
اما من فعلا غذارو شروع نکردم فقط گلیسیرین میزنم
و بی بی کر میدم

منکه براش ازردز اول روتفلور میدم عالیه فوری پی پی میکنه گریه هاشم کمتره بزن خاصیتشو تونت بخون دایمیتیکونم بهش میدم

شاید بدنش کم اب شده شیر بیشتر بده بی بی کر بده

اب بهش میدی ؟

بی بی کر خوبه

خودت هر روز حاکشیر دم کن بخور شیرتو میدی به نینی رو دفعش اثر میکنه

من فقط بی بی کر جوابه براش

سوال های مرتبط

مامان هلیا وهایلین مامان هلیا وهایلین ۴ ماهگی