جای بخیم هنوز درد میکنه چ کنم

۲ پاسخ

من چندروز دیگه میشم 3ماه بازم درد دارم مگه الکی سزارین،زمان میبره خوب شی

طبیعی هستی ؟

سوال های مرتبط