۶ پاسخ

آره میگن تا آخر سر میمونه

اون تا آخر سر میمونه
عصب ها پاره شده دیگه

کلا سر میمونه

من مامانم میگفت کلا تا اخرش همینجوری میمونی کلا سره تا یک سال بعدا بهتر میشه ولی خب بازم سره

آره برا منم هست دقیقا همش میگم چرا خوب نمیشم

من بعد دوماه هنوز سره

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی