۱۳ پاسخ

قدم نورسیده مبارک باشه 🥰عزیزم مایعات بخور زیاد منم اینطوربودم فقط نذار گرسنه بمونه تا زردی نگیره

روزی سه چهار بار بدوش تا ب شیر بیاد
من خودمم همینکارو کردم
بچه کوچیه جون نداره مک بزنه با شیر دوش بدوش که اوکی بشع

منم اینجور بودم، بهیار بیمارستان بمن گفت اگه شیرخشک هم‌نخوره زردی میگیره. منم‌ سه روز مداوم شیرخشک با سرنگ دادم

نگران نباش شیرت میاد

عزیزم شیر افزای گل دارو با پودر شیر خشک بخور دیگه نمیتونی جلوش بگیری

بسلامتی اصلا نگران نباش هی سینه رو بهش بده مک بزنه بعد با کمی شیر خشک سیرش کن تا شیرت بیاد

اخیییی قدش مبارک باشهه🥹❤️
شیرهم میاد نگران نباش

منم شیرم نمیومد بچم گرسنه بود گریه میکرد وقتی اومدم خونه خودم از بالاتنه لخت شدم دخترمم بدون لباس گذاشتمش رو سینم سرش رو قلبم بود صدای قلبمو که شنید اروم شد چند دقیقه بغلم بود بعدش شیرم اومد امتحان کن شاید برای شماهم جواب داد

مبارکت باشه قدم خیر باشه

الان زایمان کردی ؟؟

سلام عزیزم تولد گل دخترت مبارک
میتونی شلنگ معده نوزاد بگیری ۵میل باشه بعد یه سرشو بچسبونی به سینه ات یه سرشم بزاری تو شیرخشک همزمان سینتو مک میزنه وگرسنه هم نمیمونه شیرخشک میخوره
از کالای پزشکی فروشیا میتونی بخری

خوش قدم باشه عزیزم،هنوز زوده برای شیر فعلا آغوز داری که برای نوزاد کافیه تند تند بده مِک بزنه تا یکی دوروز شیرت جاری میشه مایعات زیاد بخور

سلام چند هفته و چند روز بودی گلم
بسلامتی😍😍

سوال های مرتبط

مامان مروا جون مامان مروا جون ۹ ماهگی
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۲ ماهگی
مامان پرنسس💓 مامان پرنسس💓 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیسان مامان آیسان ۹ ماهگی