۸ پاسخ

عزیزم قرص لاکتاول شیرو زیاد میکنه منم شیرخودمو میدم بعد این قرص ماشالله شیرم زیاد شد

با دکتر صحبت کن عزیزم

آره من زنداداشم از چهارماهکی شروع کرد بهش پوره میداذ
اون بچه با شیر دیگه سیرهم نمیشه بزرگ شده
موز له کن بده بهش
سیب زمنی
سیب

فقط اب هم بدی یکم گرمه هوا

اره میشه من دادم از 4ماهگی

اره بدش منم شیرم کم بود شیر خشک هم نمیخوره غذاشو شروع کردم

منم دقیقن همین حسو دارمم یسره جغ جغه رو تکون میدم هم میگیره با حرص میخوره حس میکنم دندونم میخاد دربیاره

آره فکر کنم بشه ولی شیر خودتم کنارش حتما بدی بازم با اجازه دکتر باشه بهتره
وزنش چقدره

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی