عزیزم اگه تونستی اول با دکتر مشورت کن ولی میگن بهتره با فرنی و لعاب برنج شروع کنی دکتر من که اینطوری گفت
شیرخشک خیلی بهتر از غذاس.....الان معده و روده اش رو اسیب میزنی اگه غذا بدی.عوارضش در بزرگسالی نشون خواهد داد
من از ۵ ماهگی شروع کردم یعنی ۵ تمام که شد و وارد ۶ ماهگی شد
اول از فرنی شروع کردم
شيرخشك خيلى بهتر و مقوى تر از غذاست عزيزم
هويج و سيب زمينى اونقدرى ويتامين ندارن كه شيرخشك داره شيرخشك تمامى املاح و يتامين هارو داره و بچه رو سير ميكنه
والا من فرنى ميدم گاهى بچم اصلا سير نميشه
با لعاب برنج فعلا فقط ،بعدم ببری پیش دکتر خودش میگه بهتر
بهداشت چیزی سرشون نمیشه
منم از پنج ماهگی شروع کردم دکترش گف هیچ مشکلی پیش نمیاد از فرنی باید شروع کنی فقط ارد برنجو با اب بزار بپزه اخرسر ک خنک شد شیرتو بهش اضافه کن
اگه شیر خشک بخوره بهتره تا کمکی.اگه نخورد کمکی بده
دکتر دختر گفت با لعاب برنج شروع کن
۴ماه و نیمش بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.