۴ پاسخ

ویروسه

ویروسه‌فک‌کنم‌دختر من ۷ روز تب شدید داشت😭😭دوروزه بهتر شده

ویروسه پسر منم چهار پنج روزه همش تب داره فقط با بروفن کنترولش میکنم

دیشب پسر منم اینطوری بود سرماخورده

سوال های مرتبط

مامان مامان آنیا مامان مامان آنیا ۲ سالگی
مامان مامان سفید برفی مامان مامان سفید برفی ۲ سالگی