خانوما واژنم از داخل تیر میکشه مشکلی نداره؟؟؟

۶ پاسخ

منم همینطورم
دکترم میگه طبیعیه

من تو هفته شما داشتم طبیعیه رحم داره بزرگ میشه

همچی طبیعیه فقط خون ریزی طبیعی نیست

واس منم بعضی وقتا تیر می‌کشه

ن طبیعیه

ن عزیزم نگران نباش تو ماه شما طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان ابلفضل مامان ابلفضل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری