خواهرام همه بنت الهدی بودن خیلی عالی بود منم میخوام برم بنت الهدی
من ۷ سال پیش مهر سزارین کردم.انگار هتل ۵ ستاره بودم هم از لحاظ رسیدگی هم اخلاقشان عالی بودن الانم میرم همونجا
من خودم بین رضوی و سینا موندم
من ام البین رو به دشمنم توصیه نمیکنم...وحدودا۱۷سال پیش رفتم موسی ابن جعفر خودم دکتر داشتم خوب بود ..ولی این بار فقط خصوصی مادر. سینا .مهر بینت الهدی هر کدوم پولم رسید میرم
من میخوام برم پاستور دکترم اونجاست
خواهرشوهرم بیمارستان قائم سزارین خیلی سختی شد که رحمشم باید برمیداشتن. بد نبود خیلی خوبم نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.