۵ پاسخ

بله دختر من از روز واکسن ب بعد لب به غذا نزد

ممکنه مال واکسن باشه ممکنه هم از پاراکید باشه بچه منم دوماهگی اینجور شد ۴هنوز نزدم ببینم چجوره

چون تو واکسن ۶ماهگی مال کرونا هم تزریق میکنن ☹️

چجوری بچهارو راضی میشین واکسن بزنن

از عوارض روتا ویروس هست
همون واکسن خوراکی
ممکنه پاراکید هم تشدیدش کنخ

سلام عزیزم
بچه دختر خالم اینجوری شده بود بعد واکسن گفتن عوارضش

سوال های مرتبط