۴ پاسخ

از ۶ ماهگی خیلی کم میتونی بدی

من از ۶ ماهگی با تست حساسیت میدادم بهش
دکتر گفت یک هفته بعد تست حساسیت زرده ، سفیده هم میتونی بدی

من شنیدم سفیده و زرده باهم

از هشت ماهگی ، به اندازه نخود اولش باید بدی

سوال های مرتبط

مامان ائلوین و آوین مامان ائلوین و آوین ۸ ماهگی
مامان دلبندم💙😍 مامان دلبندم💙😍 ۷ ماهگی
مامان شاهرخ🌞 مامان شاهرخ🌞 ۱ سالگی
مامان گیسو💖 مامان گیسو💖 ۱۰ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۵ سالگی
مامان ارشیا 🩵 مامان ارشیا 🩵 ۱۳ ماهگی