فاموتیدین بخور
بچه که بزرگتر میشه به دریچه مری فشار وارد میکنه و باعث میشه اسید وارد معده بشه.
دکتر من لنزاکتو تجویز کرده یه دونهاش دوسه روز یا حتی با مراعات عادتهای غذایی مدت بیشتری معده رو اروم نگه میداره.
عزیزم من تکثر تاپیکام معده درد بود ولی رفتم پیش دکترم بهم قرص پنتوپرازول داد صبح ناشتا یدونه میخورم تا آخر شب ارومم
اوف منم از وقتی پا تو هفت ماهگی گذاشتم معدم میسوزه سعی کن سنگین غذا نخوری بعدش راه برو پنج دقیقه ترشی و نفاخ م نخور
منم معدم میسوزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.