بچه ها معدم خیلی درد میکنه از چیه چیکار کنم

۵ پاسخ

فاموتیدین بخور

بچه که بزرگتر میشه به دریچه مری فشار وارد می‌کنه و باعث میشه اسید وارد معده بشه.
دکتر من لنزاکتو تجویز کرده یه دونه‌اش دوسه روز یا حتی با مراعات عادتهای غذایی مدت بیشتری معده رو اروم نگه می‌داره.

عزیزم من تکثر تاپیکام معده درد بود ولی رفتم پیش دکترم بهم قرص پنتوپرازول داد صبح ناشتا یدونه میخورم تا آخر شب ارومم

اوف منم از وقتی پا تو هفت ماهگی گذاشتم معدم میسوزه سعی کن سنگین غذا نخوری بعدش راه برو پنج دقیقه ترشی و نفاخ م نخور

منم معدم میسوزه

سوال های مرتبط

مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی