۳ پاسخ

دو سه روز دیگه خوب میشه اگر چیزی هم نزنی

روغن حیوانی عالیه این جور مواقع

سریع هرجای بچه که خورد به جایی روغن بزن بهش
روغن هایب که باهاش اشپزی‌میکنی منظورمه
هم از ورمش جلوگیری میکنه هم دردشو میکشه الان بزن

سوال های مرتبط

مامان رادین ❤️رادمان مامان رادین ❤️رادمان ۱۳ ماهگی