بنی تخمدان ها التهاب دارن و تخمک غالب نداری که آزاد بشه همه ریزن
علائمش هم بی نظمی پریود...مو زائد.. ریزش مو شدید... چاقی شکم
یعنی تخمک آزاد نمیشه البته
یعنی تخمک غالب نداری،همه ی تخمکت ریز و کوچیک هستند.و حجم تخمدانها افزایش یافته که خوب نیست.
ضخامت رحمت کم باشه که بدتر.
همه اینا یعنی تنبلی تخمدان
و آزمایش هورمونی هم بدی پرولاکتین بالا و fsh,lh هم مهمه و تاثیر گذار.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.