منظور از تنبلی تخمکدان چیه ؟ علائمش چیه ؟

۳ پاسخ

بنی تخمدان ها التهاب دارن و تخمک غالب نداری که آزاد بشه همه ریزن
علائمش هم بی نظمی پریود...مو زائد.. ریزش مو شدید... چاقی شکم

یعنی تخمک آزاد نمیشه البته

یعنی تخمک غالب نداری،همه ی تخمکت ریز و کوچیک هستند.و حجم تخمدانها افزایش یافته که خوب نیست.
ضخامت رحمت کم باشه که بدتر.
همه اینا یعنی تنبلی تخمدان
و آزمایش هورمونی هم بدی پرولاکتین بالا و fsh,lh هم مهمه و تاثیر گذار.

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی