چقد از اروغ گرفتن نوزاد بدم میاد😒😒خودشون بزنن دیگه 😒

۱۵ پاسخ

آیییی عاشق این کار بودم🥹

اصلا انجام نمیدادم😂خودش اینکارومیکزد

وای من اصلا دوست نداشتم خیلی طول می‌کشید منم حوصلم کم بود

من عاشق این کار بودم😂😂
فقط اگر آروغ نمیزد یا دیر آروغ میزد اعصابم خرد میشد

آی یادش بگیر
همش میگفتم مسیحا بزرگ شه خیالم راحت میشه الان دلتنگ نوزادیش شدم

وای دقیقا🤣😂مخصوصا شبا من نیم ساعت باید پشتشو بمالم تا میزنه😫

اتفاقا خیلیم جذابه

پسر من رفلاکس داشت تا ده ماهگی میگرفتم

باهاش صحبت کن بگو خودت بزن
😅😅

من تا ۳ ماهگی بیشتر نگرفتم..

ولی وقتی میزنن خیلی باحاله
تنها آروغ نوزدان به دل میشینه فقط😂

من همسرم میگرفت دوست داشت

چقدرم‌دیر میزنن😂😂😂

من بیشتر وقتا نمیگرفتم 😂

من دوس داشتم🥹

سوال های مرتبط

مامان یاس جون✨💜 مامان یاس جون✨💜 ۱ سالگی