آیییی عاشق این کار بودم🥹
اصلا انجام نمیدادم😂خودش اینکارومیکزد
وای من اصلا دوست نداشتم خیلی طول میکشید منم حوصلم کم بود
من عاشق این کار بودم😂😂
فقط اگر آروغ نمیزد یا دیر آروغ میزد اعصابم خرد میشد
آی یادش بگیر
همش میگفتم مسیحا بزرگ شه خیالم راحت میشه الان دلتنگ نوزادیش شدم
وای دقیقا🤣😂مخصوصا شبا من نیم ساعت باید پشتشو بمالم تا میزنه😫
اتفاقا خیلیم جذابه
پسر من رفلاکس داشت تا ده ماهگی میگرفتم
باهاش صحبت کن بگو خودت بزن
😅😅
من تا ۳ ماهگی بیشتر نگرفتم..
ولی وقتی میزنن خیلی باحاله
تنها آروغ نوزدان به دل میشینه فقط😂
من همسرم میگرفت دوست داشت
چقدرمدیر میزنن😂😂😂
من بیشتر وقتا نمیگرفتم 😂
من دوس داشتم🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.