۴ پاسخ

خیلی خوب بود برا دخترمنکه

برای ما خوب بود
پدی لاکت ، پروبیوتیک هستش باکتری های مفید رودن خیلی کمک می‌کنه به بچه چون هنوز رودهاش اون قدر قوی نیست عملکردش

قطره کولیکیت خیلی خوب بود

خوب بود

سوال های مرتبط

مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۶ ماهگی
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی