۱۰ پاسخ

انشاالله که سبک باشه منم شنبه میبرم دخترمو

من‌ رفته بودم خونه مامانم اونجا کلی سر گرم بود با خواهرزادم
کلا تو روزش ۱ ساعت خوابید بجاش شب راحت خوابید تا صبح فقط ۱بار بیدار شد

انشاالله که سبک بگذره براش کار خوبی کردی هر چی بیشتر بدو بدو کنه بهتره

انشاالله سبک میشه

مگه پنج شنبه ها بازه؟

بسلامتی
ببین فقط بهترین کاری که من کردم اون روزی ک واکسن زدم همش بیرون و گردش بودیم
دیگه شب از خستگی راحت خوابید
فقط یکم تب کرد که خداروشکر راحت گذشت

امشب باهات کار داره☺️😂

غر زدنش شروع شد😵‍💫😵‍💫😪😪

ساعت چن رفتی انگار اسمون ۵ صبحه؟؟؟😄
به سلامتی ایشالا براش سبک باشه من دو هفته پیش زدم

وقت مااا گذشته 😣😣
جرعت نمیکنم ببرم

سوال های مرتبط