۳ پاسخ

دختر منم زردیش مقاوم بود تیروئید داشت

ایشالا چیزی نیست و ازمایش بعدی حل میشه منکه الکی به خودم استرس دادم نگران نباشید

منم یه بار دادم حدود ۸ بود دفعه بعدی زیر ۵ بود دکتر گفت مشکلی نیست ممکنه اون موقع که تست میگرفتن بچه گشنه بوده
بعدم تاجایی که میدونم تیروئید ۷ رو حتی اگه بازم ۷ بشه حتی دارو هم نمیدن البته حتما مجدد ازمایش رو تکرار کنید و تحت نظر دکتر باشه
دختر منم هنوز زردی داره ۵۰ روزش هست

سوال های مرتبط