دختر منم زردیش مقاوم بود تیروئید داشت
ایشالا چیزی نیست و ازمایش بعدی حل میشه منکه الکی به خودم استرس دادم نگران نباشید
منم یه بار دادم حدود ۸ بود دفعه بعدی زیر ۵ بود دکتر گفت مشکلی نیست ممکنه اون موقع که تست میگرفتن بچه گشنه بوده
بعدم تاجایی که میدونم تیروئید ۷ رو حتی اگه بازم ۷ بشه حتی دارو هم نمیدن البته حتما مجدد ازمایش رو تکرار کنید و تحت نظر دکتر باشه
دختر منم هنوز زردی داره ۵۰ روزش هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.